Nejlepší výstavní místo a jedu z největších expozic obsadil francouzský Peugeot. Na stánku nechybělo závodní auto pro vytrvalostní závody a řada novinek na dvou kolech.
Peugeot Citystar
Na první pohled Citystar zaujme výraznou maskou s velkou mřížkou sání vzduchu k chladiči kapalinou chlazeného jednoválce. Vedle ní jsou dva hranaté světlomety. Z mého pohledu působí stroj hodně těžkopádným dojmem a zasloužil by si ladnější křivky. Vzhled je ale otázkou vkusu. Pro nás je zajímavější pohonná jednotka. Tou je kapalinou chlazená čtyřtaktní 125. Ta by si měla se 155 Kg lehkým skútrem poradit.
Sedlo je dostatečně velké a pohodlné, spokojený by měl být I spolujezdec. Příjemně vypadá I velká kapotáž, za kterou bys e měl řidič při nepřízni počasí bez problémů schovat.
Peugeot E-vivacity
Jak jsem předestřel v předchozích reportážích z Intermotu, letos se roztrhl pytel z elektroskútry. Peugeot samozřejmě nemohl chybět a ukázal Vivacity s elektromotorem. Nabíjecí doba by měla být okolo pěti hodin a dojezd 60Km. Nejsou to špatné hodnoty, nicméně čtyřtaktní padesátka stále vypadá jako lepší řešení.
Peugeot na výstavě představil I zbytek své modelové řady. Starší novinka Kisbee se konečně dostala I na český trh. U ostatních modelů byly k vidění nové barevné kombinace. No a jak už to na výstavách bývá, dočkali jsme se i závodního speciálu postaveného na základě Speedfighta. Ten byl připravený na kategorii 70ccm a opravdu to stálo za to, to ostatně můžete posoudit z fotek.
Autor: Matěj Oliva, Foto: Autor