Tento model je etalonem v kategorii štíhlých výkonných městských skútrů a na kvalitní silnici dokáže nabídnout i pořádně sportovní svezení a „vyprášit kožich“ leckterému maxiskútru i sportovnímu autu. Tento nenápadný skútr totiž dokáže na tachometru vyhnat ručičku až na 160 km/h. A pro sezónu 2015 navíc dostává pár dalších vylepšení.
Po designové stránce přibyly ostřejší linie diodových světel vepředu i vzadu, po stránce komfortu pak bezklíčové odemykání skútru – stačí, aby řidič měl klíček v kapse a byl v dosahu cca 2 metrů od skútru a může si odemknout sedlo, řízení i kufr. Bezpečnost zase podporuje dvoukanálový systéme ABS.
Jednoválcový motor dostal posílení krouťáku v nízkých otáčkách a spolu s novou technologií sníženého tření by se to mělo projevit ještě razantnějším odpichem při rozjezdu z křižovatek. Právě pro tuto vlastnost je třístovka SH jedničkou v prodejích na italských a španělských trzích, kde se na každé křižovatce sjíždí desítky skútrů a hodně záleží na akceleraci. Díky inovacím se také snižuje spotřeba a navíc i snižují emise, takže tento model jako první splňuje normu Euro 4.
Nové SH300i nyní nabídne i větší podsedlový prostor. Konstruktéři prodloužili zadní část, takže se maličko prodloužil i rozvor na 1438mm. Pod sedlo se tak i přes použitá vysoká kola vejde otevřená přilba a o něco se změnila také jízdní pozice se vzpřímenějším posazem.
Autor: FilipT, foto: TZ Honda