Model Integra je v jižních zemích Evropy stále oblíbenější a místní zastoupení na to reagují nabídkou speciálních verzí. Ve Španělsku právě přišla na trh verze Honda Integra Sport Edition s docela povedeným „racing“ designem.
Sportovní design spočívá hlavně v plexištítu a krásné matové barvě s červenými linkami. Po nastartování se ale projeví další rys a to ostrý zvuk laďáku Akrapovič. Ten tu tohoto modelu zvláště vynikne, protože Integra nemá klasický skútrový variátor, ale řadí dvouspojkovou převodovkou – tu jsme si hodně oblíbili při našem maxitestu maxiskútrů.
Snížený zatmavený plexištít Barracuda přispívá k agresivnější linii tohoto maxiskútru. Tato verze je také vybavena volitelným sedlem s názvem Sport s červeným prošíváním a oddělenou částí spolujezdce.
Honda Integra Sport Edition má klasický motor o výkonu 38 kW (52 koní) a díky dvouspojkové převodovce dokáže jezdit s neuvěřitelnou spotřebou 3,6 l / 100 km. Velkou oblibu si získala i proto, že za relativně nízkou cenu nabízí již ve standardu i ABS. Na španělském trhu je v nabídce i verze Touring – klasická integra se sadou kufrů za zvýhodněnou cenu.
Autor: FilipT