EICMA 2014: Kymco Downtown 350i a Agility Maxi 300i

V Miláně se na oslavu 50let historie značky Kymco představily dva nové maxiskútry Downtown a Agility Maxi, model Downtown bude navíc doplněný ještě verzí 125 ccm.

Kymco Downtown 350i

Třístovka Downtown pro příští sezónu zvýšila objem o 21 kubíků svého jednoválce na celkových 320 ccm a dostala podstatně luxusnější design s moc pěknou přední maskou využívající chromovaný rámeček sání vzduchu. Vzadu nás pak „dostaly“ dva mohutné světlomety jak z amerických křižníků.

Modernější a větší motor má přinést lepší zátah ve středních otáčkách a je doplněný hospodárnějším variátorem, takže přinese lepší spotřebu a méně emisí. Celkový výkon je 30 koní, tedy o 1k více než u předchozí motorizace 299 ccm, a již ve standardu dostane systém ABS od značky Bosch. V nabídce bude i menší motorizace 125 ccm s výkonem 14,3 k.

Protože třístovkový model Downtown si vloni do svého repertoáru půjčila i značka Kawasaki, která si jej oblékla do svého kabátu, bude zajímavé sledovat, zda se modernější Downtown 350 časem objeví i pod jinými značkami.


Kymco Agility Maxi 300i

Dalším přírůstkem do rodiny maxiskútrů je sportovně střižený model Agility Maxi 300i, resp. ‚A’maXi‘, jak je tchajwanskou značnou označován. Je o něco jednodušší a střízlivější než Downtown a v nabídce značky by mohl plnit roli cenově dostupnějšího modelu pro zájemce o každodenní djíždění do práce, zatímco Downtown už se posouvá do role stroje pro opravdové milovníky skútrů a cestování.

Agility Maxi využívá jednoválec o objemu 270 ccm a výkonu 23,3 koní a stejně jako Downtown 350i je již v sériové výbavě se systémem ABS.

Autor: FilipT, foto: Jan Altner, TZ Kymco