Kymco předvedlo v Miláně několik inovací a nový model. Skútry Xciting 400i a K-XCT dostaly ABS. Překvapením ale bylo představení inovovaného bestselleru od Kymca – modelu Agility.
Kymco Agility 16+ 125 /200i
Jak název napovídá, Agility bude i nadále odrazovým můstkem do světa skútrů nejen pro náctileté jezdce s řidičákem A1. Design prošel faceliftem, ale stále drží klasickou linku modelu Agility City a skútr poznáte na první pohled. Úplnou novinkou je ale motor 200ccm osazený vstřikováním.
Agility má nový rám, který je tužší, než u předchozí generace. Změnilo se také sedlo, které posunuje těžiště více kupředu. Jak velí trend, v obou světlech se usídlily LED. Upravená je také přístrojová deska.
Kymco Xciting 400i ABS
Nový model Xciting 400i, který nahrazuje dlouholetý evergreen Kymca – pětistovku Xciting se letos dočkal téměř povinného systému ABS. Více o něm si můžete přečíst zde.
Kymco K-XCT s ABS
Novinka, která přišla v polovině letošního roku se už dočkala i našeho testu. Nově jí budete moci dostat i s brzdovým systémem ABS.
Autor: Matěj Oliva, Foto: Jan Altner