Dvouspojková převodovka Honda místo variátorů?

Nový kříženec mezi motocyklem a skútrem Honda Integra už nemá variátor, místo něj kvůli výrazně menším ztrátám a tedy lepší spotřebě používá speciální dvouspojkovou převodovku DCT (Dual Clutch Transmission). Na následujícím videu s českými titulky najdete detailní vysvětlení této technologie.

Model Integra připravený pro nadcházející výstavu EICMA v Miláně jste přiblížili v tomto článku. Použití převodovka DCT umožňuje jízdu s klasickým řazením v režimu manual, nebo výběr mezi třemi automatickými režimy – A automatický, S sportovní a D dálniční. Automatické režimy S a D přitom umožňují manuální zásah, takže si můžete například ručně podřadit před zatáčkou nebo předjížděním, a stroj bude za zatáčkou zase pokračovat v automatickém režimu.

Autor: FilipT, zdroj: Honda