Ještě se ani pořádně nestihla zabydlet na skútrovém trhu a už je tu druhá generace skútromotorky Honda Integra, je silnější a propracovanější.
Na první pohled zaujmou hlavně veselejší barvy, než byly ty v původní nabídce, nechybí tu oblíbená trikolora se zlatými koly, kterou si Honda šetří na zvláštní příležitosti. Drobnými změnami prošel i design, nejde ale o nic zásadního.
Nejzásadnější změnou je samozřejmě nárůst objemu na necelých 750ccm, s tím samozřejmě souvisí i zvýšení výkonu na 40,3 kW při 6500 otáčkách. Zajímavý je i točivý moment 68 Nm při 4750 otáčkách.
Kromě motoru se pracovalo i na unikátní převodovce DCT, která dostala především nový software, který odstranil drobné nedostatky jinak perfektně fungující převodovky. Mimochodem celá Integra váží 237 kg. Tuto váhu vám pomůže zastavit i systém dvoukanálového ABS.
Pracovalo se ale i na podvozku. Poněkud nelíbivou rozpočtovou kyvnou vidlici nahradila zcela nová z hliníku. Přední odpružení je stejné a kola mají samozřejmě 16“.
Integra bude kromě líbivé trojkombinace k dispozici také v bílé perleti, metalické černé, matné stříbrné, a ve druhé speciální edici v matné metalické černé.
Autor: Matěj Oliva, Foto: Honda, Jan Altner