Japonský koncept zecOO oživuje myšlenku jednostranného zavěšení předního kola a kombinuje ji s elektropohonem a designem na rozmezí motocyklů a skútrů.
Tenhle koncept si rozhodně zaslouží bližší pohled. Skrývá totiž celou řadu nových technických řešení, ale i designových prvků – od zajímavých převodů řízení s řídítky na vodorovných ramanech až po originální „žraločí ploutvičku“ na zadním blatníku skrývající koncové a brzdové světlo. A zajímá vás, co jsou ty záhadné trubice vedoucí nahoře z kapotáže? Nejsou to výfuky ani větrání, nýbrž budíky přístrojů.
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/03_full.jpg)
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/02_full.jpg)
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/10_full.jpg)
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/16_full.jpg)
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/06_full.jpg)
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/08_full.jpg)
![](https://skutrmania.cz/obrazky/314/07_full.jpg)
Na japonském trhu, kde frčí maxiskútry a stále více se prosazuje elektřina, by to zecOO mohl dokonce dotáhnout až do výroby. Aspoň to slibuje jeho tvůrce, autor Kota Nezu a studio Znug Design, který plánuje uvedení limitované série již během příštího roku.
V zadní části se ukrývá elektromotor o výkonu 21 kW a krouťáku 65 Nm, což při celkové hmotnosti motocyklu 245 kg není vůbec špatná hodnota. Škoda jen, že zatím není známý dojezd celého stroje.
Autor: FilipT