V Miláně se představilo nové Beverly s motorem navýšeným na 350 ccm a jako první skútr na světě nabídne kromě systému ABS i kontrolu trakce ASR. Tak to je opravdu bomba, vždyt kontrolu trakce v současné době mají jen litrové superbiky a tourery, ani na ostrých šestistovkách ji nenajdete!
Skútry s velkými koly patří k bestsellerům značky Piaggio a na svět jich přišlo již přes tři sta tisíc. Nový Beverly Sport Touring poznáte podle inovovaného designu s plavnějšími rysy a podle úplně nového vodou chlazeného motoru 350 ccm, který ovšem svými parametry jako je výkon téměř 33 koní předstihne leckterou čtyřstovku!
Za to vděčí hlavně speciální konstrukci variátoru přesně pro tento motor, díky kterému celek nabídne vyšší výkon a na druhé straně nižší hmotnost i nároky na údržbu. Maximální výkon se zastavil na hranici 33 koní při 8250 ot/min, to je na třístovku opravdu pořádná cifra! Také servisní interval 19 tis km osloví řadu zájemců, kteří na skútru dojíždějí denně delší vzdálenost do práce.
Výkon nové Beverly 350 doplňuje protiblokovací systém ABS a poprvé v historii také kontrola trakce ASR. Ta je řešena pomocí neustálého sledování a porovnávání otáček obou kol a snížení výkonu v případě prokluzu
Zase se nám tak nabízí další krůček k bezpečnějším přesunům po městě za deště. Komu by kontrola trakce překážela, může si ji vypnout pomocí přepínače na řídítkách. Zbývající parametry následují předchozí řady Beverly – kolo 16” vepředu a 14″ vzadu, ovšem s rozšířenou pneumatikou 150/70.
Autor: FilipT