Nejvyšší řada modelů Vespa se rozrostla ještě o dvě speciální edice, obě v nabídce s motory 125 a 300 ccm. Čím se liší od standardu inovované řady GTS?
O nové technice a designu nové Vespy GTS jsme informovali již před několika týdny, nyní výrobce této italské značky představil ještě další dvě verze – GTS SuperSport a GTS Touring. I ty pak nabízejí moderní prvky jako kontrolu trakce a ABS a inovované odpružení.
Vespa GTS SuperSport navazuje na slávu historických sportovních modelů této značky, jako byla Vespa GS 150 z roku 1955, Vespa 180 SS z roku 1965 či T5 z roku 1985 a s motorem 300ccm zůstává tím nejsilnějším modelem v nabídce značky. Od standardu se liší hlavně agresivnějším vzhledem a některými luxusními doplňky, jako je třeba prošívání sedla. A samozřejmě výrazným nápisem na zadní části.
Vespa GTS Touring nabízí plexištít a sadu nosičů, které v kombinaci s podsedlovým prostorem dělá z tohoto skútru slušného cesťáka i na delší trasy či dovolené. Verze Touring je v nabídce ve speciálních barvách s potahem sedla v odpovídajícím tónu.
Autor: FilipT, foto: Vespa