Rozvoj elektrického pohonu, který se u malých skútrů většinou dokáže schovat dovnitř do zadního kola, umožňuje rozvoj nejrůznějších designových směrů. Příkladem je koncept Fido, který v současné době míří za oceánem do výroby.
Jednoduchý a funkcionalistický design v důsledku připomíná historická jízdní kola a slibuje řadu výhod, Kromě čistého pohonu na baterii, kterou je možné vyndat zpod podlážky a vzít si ji domů nabít, Fido nabízí jednoduchá kola sešroubované ze dvou disků, což v kombinaci s jednostranným zavěšením obou kol umožňuje jednoduchou opravu v případě defektu pneumatiky, stačí povolit tři šrouby, sejmout půl disku, nasadit novou pneu a znovu našroubovat disk.
Trubkový rám v dolní části drží baterii o kapacitě 2,5 kWh, kterou je možné vyjmout a vzít domů nabít. Výkon motoru ukrytého v zadním kole je 6 koní a dojezd plně nabitého stroje je 56 km, maximální rychlost slušných 72 km/h.
Tento projekt v současné době sbírá investory na zahájení výroby, v roce 2015 bude vyrobena pilotní série 150 skútrů a odhadovaná cena je $5500.
Autor: FilipT