Peugeot Metropolis 400
Tříkolový skútr se lvem ve znaku pochází od značky Peugeot, která je známá především díky automobilům. ...
- autor: Karel Kadrnožka
Tříkolový skútr se lvem ve znaku pochází od značky Peugeot, která je známá především díky automobilům. ...
Retro stále letí, o tom není pochyb. Ale není retro, jako retro. Jsou retro skútry nevalných značek, které vypadají spíš jako nepodařený žert, mezi ně ale rozhodně nepatří nejnovější počin Peugeotu, model Django, který míří hodně vysoko.
Řada Speedfight už přes deset let udává směr na poli sportovních skútrů (viz test předchozí generace) a na její design už se pokusila navázat celá řada dalších značek. Tento Francouz ale stále ještě má něco navíc, co jinde nedostanete. ...
Tříkolové maxiskútry si rychle získaly oblibu díky výborné bezpečnosti, ale i legislativě, která umožňuje jejich řízení jen s řidičákem na auto. ...
Už rok platí, že kdo má řidičské oprávnění skupiny B, může řídit i skútr s automatickou převodovkou do 125ccm. A u stopětadvacítky rozhodně neznamená, že se musí jednat o malý stroj odsouzený k ježdění pro rohlíky. To dokazuje tahle novinka od Peugeotu.
Po uvedení novely o řidičském oprávnění už se zdá padesátka trochu zbytečná, ale opak je pravdou. Jsou místa, kde 125 nepotřebujete - je tu podstatná finanční úspora a zapomínat nesmíme ani na řidičské oprávnění AM. Jak tedy obstojí padesátka od Peugeotu proti svému objemnějšímu sourozenci?
Francouzská značka s hrdým lvíčkem ve znaku letos poslala na trh druhou generaci úspěšného modelu Satelis. Co nabídne a jak se řídí mohutný maxiskútr, který přitom pod kapotou skrývá pouhou stopětadvacítku?
Není pochyb, že atraktivita skútrů stále roste. Pokud zavítáte do měst jako Paříž, Miláno či Barcelona, budou na vás útočit ze všech stran. ...
Výhodami a nevýhodami skútrů a aut by se dalo popsat mnoho stránek, většinou se ale vše drží na teoretické úrovni. My jsme se rozhodli vyzkoušet v praxi, kdo bude rychlejší při jízdě centrem Prahy.
Skútrů nám už rukama prošlo mnoho, některé se nám líbily, některé méně, ale nejraději máme nabroušené dvoutakty. Když nám Peugeot nabídl „upravený“ Speedfight 3, málem jsme se poprali o klíčky.
O tom, že dvoutaktní padesátky rozhodně nepatří do muzeí nás v letošním roce přesvědčil Peugeot se svou novinkou Vivacity 50 2T. Kromě faceliftu přišlo s Vivacity několik nových řešení. Jak to vše funguje v praxi jsme vyzkoušeli přímo v ulicích metropole, kam tahle padesátka patří.