Hned na začátku je třeba věci uvést na pravou míru a dodat, že jde o model i cenu určenou pro Indický trh, kde Honda vloni hodně razantně zamávala prodejními čísly s modelem Activa 110.
Po velkém prodejním úspěchu starší stodesítky začne začne Honda nabízet i silnější stopětadvacítku s výkonem 8,6 koní a poměrně moderním „západním“ designem. Narozdíl od svého předchůdce dostala klasickou teleskopickou přední vidlici a řadu chromovaných doplňků. A prodejní cena? V přepočtu za 18 tisíc korun.
Již ve standardu má nová Activa kombinovaný brzdový systém CBS, který současně zapojuje přední i zadní bubnoovu brzdu. V nabídce bude i dražší verze Deluxe s přední kotoučovou brzdou a hliníkovými koly namísto ocelových. Nezbývá než si tak trochu postesknout nad tím, že žijeme v „bohaté“ Evropě a jsme pod péčí všemožných norem a standardů, které vyšroubují cenu nejjednodušších skútrů na trojnásobnou hodnotu….
Autor: FilipT