fotka

Kymco Xciting 400i a K-XCT 300i v Miláně

  • autor: Matej Oliva

Tradiční velkou expozici si pro nás v Miláně připravilo Kymco. Nechyběla na něm celá modelová řada, kterou ovšem zpestřila řada zajímavých novinek. Taiwanská značka na podzim uvedla do výroby maxiskútr Myroad 700i ABS, ale i tak jí zbylo do Milána dost nových modelů a opět se těsně přiblížila japonské konkurenci.

Kymco Xciting 400i

Model navržený speciáln pro evropské zákazníky nabízí sportovní styl, ovšem bez kompromiců v oblasti pohodlí a komfortu. Jednoválcová čtyřstovka z nové ředy motorů G5 SC nabídne 36 koňů maximálního výkonu ale hlavně 37 Mn točivého momentu. Zkratka "SC" v typovém označení motoru znamená Supercharged = Přeplňovaný. Tchajwanským návrhářům se totiž podařilo dosáhnout efektu vzájemného posilování dynamiky průtoků plynů uvnitř motoru, který do jisté míry v důsledku navozuje efekt podobný "přirozenému turbo" efektu.

Přepracovaný rám dostal zesílení tunelové části, zajímavostí je třeba radiální uchycení předních brzd. Po stránce designu pak navazuje na předchozí verze, ovšem podstoupil podstatný facelift, takže vypadá zase o něco moderněji.

Kymco K-XCT 300i

Na první pohled jakoby se jednalo o inovaci modelu Downtown 300, který odstartoval designové změny v modelové řadě skútrů od Kymca. Stroj ale navazuje na model Xciting, který by se v podobě modelu K-XCT měl podstatně více přiblížit městu. Celý skútr je kratší, což by mělo podstatně zlepšit jeho ovladatelnost v malých rychlostech při proplétání městem. Kola mají 14“ vepředu a 13“ vzadu. Zpevněný byl rám, který by měl mít vyšší tuhost.

O pohon se stará osvědčená třístovka s vodou chlazeným válcem. Ta má čtyřventilovou techniku a krmena je vstřikováním paliva. To zaručuje bezproblémový chod, slušnou spotřebu a plnění přísných ekologických norem. Celý stroj je pojat hodně moderně, nechybí spousta LED světel a žárovku na něm už téměř nenajdete. K-XCT bude v prodeji paralelně s modelem Downtown.

Kymco People 125i

Designově hodně zajímavý je koncept People 125i, ten se hodně zakulatil do italského stylu. Design je hodně členitý a rovné místo tu budete hledat jen velice těžko. Skútr je postaven na velkých kolech a míří samozřejmě především do města, kde vynikne i jeho pružný jednoválcový agregát.

Limitovaná edice Like

Zajímavou barevnou kombinaci použilo kymco na retroskútr Like, který se oblékl do kombinace bleděmodré s bílou a rozhodně mu to sluší.

Luxusní svezení

Na stánku byla vidět i zajímavá přestavba do hodně luxusního stylu. Nechybí zlato, stříbro, ani drahé kameny. Jako módní doplněk rozhodně vynikající nápad, ale po průjezdu bouřkou bych ho čistit nechtěl.

Další články z rubriky:



    Fatal error: Call to undefined function dieErrorMsg() in /data/web/virtuals/306600/virtual/www/domains/skutrmania.cz/novinky.php on line 178
    Copyright © 2010-2020 Skutrmania.cz